תשלום פיצויים בגין נזקים לרכבים בעוטף בנקודות מרכזיות:
רכבים הנמצאים ביישובים בטווח 0 עד 4 ק"מ מהרצועה ומצירי התנועה ביישובי העוטף ומחניון רעים נגררים לשני חניונים יעודים. מתבצע תיעוד הרכבים ונערכות חוות דעת שמאיות במקביל לניסיון  לאתר את בעלי הרכבים כדי לפצות אותם. 

מה עושים עכשיו? 

1. אתם יודעים שהרכב שלכם נגרר לחניון - אנא צרו קשר עם המוקד הטלפוני היעודי. 

2. אתם לא יודעים איפה הרכב שלכם - אנא פנו למוקד הטלפוני הייעודי או באמצעות נציג קרן הפיצויים מס רכוש שמגיע למלון שלכם.

3. במקרה של רכב באובדן גמור או שנגנב לרצועה - יש לצרף לתביעה אישור על העדר הגשת תביעה לחברת הביטוח. 

4. אם מדובר ברכב שנרכש בליסינג מימוני או ברכב שקיים עליו שיעבוד – יש לפנות למשעבד ולקבל הוראות לאן יועברו כספי הפיצויים. 
אופציה נוספת- להציג מכתב מחברת הליסינג או הגוף המממן המציין את גובה החוב שנותר והוראות לאן להעביר את  כספי הפיצויים.

5. אם מדובר ברכב בליסינג תפעולי- יש לדווח לחברת הליסינג על הפגיעה וחברת הליסינג תגיש את התביעה.

6. אם מדובר ברכב שנגנב לעזה – יש להגיש תלונה במשטרה. ניתן להגיש באופן מקוון בקשה להגשת תלונה במשטרה ב- MYGOV. 

יש לרכב שלכם אמצעי איתור- אנא פנו לחברת האיתור וצרפו לתביעה דוח המעיד על איכון הרכב שהועבר לעזה.
לרכב שלכם אין מערכת איתור- יש לנסות ולהביא תיעוד על מיקום הרכב לפני שנעלם, סרטונים, פרטי עדי ראייה וכיוצא בזה.

7. אם הרכב נמצא אצלכם והוא ניזוק- יש להודיע למוקד היעודי על מנת שישלחו שמאי למקום הימצאות הרכב. 

8. הרכב אצלכם, ניזוק אבל לא במצב לנסיעה- יש לגרור את הרכב למוסך ועלות הגרירה תשולם במסגרת התביעה לפיצוי הנזק.

9 איך יוצרים קשר עם המוקד הייעודי של רשות המיסים?
טלפון 074-7617166 בשעות 9:00 עד 17:00, או באמצעות מייל (להשלמת מסמכים חסרים) [email protected] .

10. מה צריך לצרף לתביעה (במעמד הגשה או בסמוך לאחר הגשת התביעה)
א. שם ומספר תעודת זהות של בעל הרכב.
ב. מספר הרכב שניזוק
ג. פרטי חשבון בנק ואישור ניהול חשבון בנק של בעל הרכב
ד. תמונות וכל תיעוד המעיד על הנזק שנגרם לרכב.

11. קישור לפתיחת תביעה-לחצו כאן

12. מועד תשלום-לאחר הגשת תביעה מלאה, כולל כל המסמכים הנדרשים לטיפול, הפיצויים ישולמו תוך 21 ימי עסקים.