מתי?

ביום חמישי, ה-02 באפריל 2020

בשעה: 11:00

הוסף ללוח שנה 2020-04-02 11:00:00 2020-04-02 12:00:00 Asia/Jerusalem אימון בטן ממוקד למידע מלא: https://www.sng.org.il:443/events/364/


אימון בטן ממוקד - 6 תרגילים לחיזוק שרירי הבטן עם כינר דר מדריכת פילאטיס ב הידרוlife - המרכז ההידרותרפי בשער הנגב

קישור לאימון

תרגיל 1 plank pose- מנח סטטי שאפשר לנוע בתוכו מעט קדימה ואחורה/ מצד לצד, תוך שמירה על הבטן אסופה ודחיפה אקטיבית של הרצפה למשך דקה

תרגיל 2 hamstring pull- החלפת רגליים וקירוב של פלג גוף עליון אליהן (ניתן לבצע עם ברכיים כפופות) 10 חזרות לכל רגל

תרגיל 3 lift and lower- הרמה והורדה של רגליים תוך שמירה על גב תחתון צמוד למזרון ובטן אסופה (ניתן לכופף ברכיים, ולהניח ידיים משולבות מאחורי העורף אם צריך)

תרגיל 4 double leg stretch- שליחה של ידיים מעבר לראש ורגליים ל45 מעלות ואסיפה שלהן, שוב תוך שמירה על גב תחתון צמוד למזרון ובטן אסופה (ניתן לפצל את התרגיל רק לפלג גוף עליון/תחתון) 10 חזרות

תרגיל 5 criss cross- קירוב מרפק לברך נגדית וישור של הרגל ההופכית. בין 10-12 חזרות לכל רגל

תרגיל 6 side plank- הורדה והרמה של האגן תוך הרחקה של הכתף מהאוזן ודחיפה אקטיבית של המזרון (ניתן לכופף ברך תחתונה אל המזרון) בין 10-12 חזרות

 

אפשר לחזור על רצף התרגילים בין 2-4 סבבים תוך נשיצה ונשיפה לאורכם ואיסוף של שרירי הבטן פנימה כל עוד אין כאבים 

אימון בטן ממוקד